vineri, 2 octombrie 2009

Flori galbene si mov


Cateodata, imi place orasul pentru ca-mi ofera flori, de dimineata. Flori frumoase si proaspete de toamna, cum e asta mov, care-si iteste capul cu petale langa monitorul meu de la serviciu. Ieri mi-am umplut biroul cu flori si lumea m-a intrebat daca e ziua mea. Nu. Nu era. Dar ma durea capul si eram cam bosumflata, asa ca mi-am luat flori de la o babuta. Care venise cu-o plasa plina cu buchete la oras, de undeva, dintr-un sat din apropiere. Si, uite, am gasit un motiv pentru care, cateodata, imi place Bucurestiul. In ce oras mai gasesti tu babute care-si intind florile catre tine, sa le cumperi?

2 comentarii:

cronicaru' spunea...

galben cu mov e bacovia ai grijă. şi azi e toamnă. şi mâine poa să plouă şi bucureştiul va fi o aşezare lacustră. e bine că eşti optimistă.

Florentina spunea...

Am grija, am. Dar deocamdata, galbenul si movul imi inspira altceva decat bacovia. Din fericire.

 


Design by: Pocket