luni, 1 martie 2010

Martisoare lanoase si frumoase





Am cam neglijat blogul asta, stiu, asa ca zic sa-l imbunez cu mici explozii de culoare, cu mici minuni "lanoase si frumoase", cu veselie si forme sugubete.
Imi place, asadar, orasul asta, mai cu seama in luna martie, cand la MTR e preafrumosul targ de Martisor. Care anul asta a fost cam supraaglomerat, semn c-a aflat lumea de el si nu mai cumpara stifturi plasticoase si plicticoase din Europa. Complexul Europa.
Ei, lume multa, cum v-am spus, si-o zi rece, cam ploioasa si care cam strangea. Cu toate astea, mult mai multe martisoare ca-n anii trecuti, multi tineri talentati si idei ingenioase. Daca n-ar fi fost asa de frig, cred c-as fi stat mai mult. Asa... am dat o tura, ba mai multe, am cumparat ce era de cumparat - cercei si-n primul rand multe martisoare pentru mine - am facut o poza, doua, si-am tulit-o. Dar a fost frumos, foarte frumos. Sa purcedem, asadar:

























1 comentarii:

Andreea Lăcătuş spunea...

superbeeeeee! mă chinuiam să observ unele despre care să scriu mai multe, dar nu ştiu ce să aleg. Se vede că cine le-a făcut, ştie ce face :D

 


Design by: Pocket